12 Nisan 2007 Perşembe

BEN DE VARIM ARTIK

Merhaba Canımcım ,
Seni ikna etmemin tek yolu buydu. Blogunu iyi günde , kötü günde , her anını dile getirmek için çılgınca amaçların için kullan. Senin bu konuda mükemmel olacağına inanıyorum ve ben seni de izlemek istiyorum. Anılarını yaz , masallar yaz , şiir yaz , abuk subuk yaz ama yazz annem olur mu? Beni bu işe sürükleyen , bana büyük iyilik yaptı ( sanırım yaptığı tek iyilik buydu ) inan çok rahatlatıyor burası insanı . Bu yazımı silebilirsin ve yayımlamaların konusunda tam destek benden unutma ! İstersen bloğunun adını değiştirebilirsin ama adresi hakkında emin değilim . Ama ben adresini sevdim. Hadi hemen başla bişeyler yazmaya....

4 yorum:

MaVi AdA dedi ki...

Ben dünyanın en şanslı insanlarından biriyim.Beni benden daha çok düşünen ve ben kadar tanıyan bir dostum var.Sağol dostum!Deniyeceğim.Adım adım olacak herhalde herkesten biraz daha fazla emeklerim herhalde ama yürürüm ben de bir gün bu yolda.Bu arada bu şarkı beni niye ağlatıyor her zaman?

Adsız dedi ki...

Ama ağlamanı istememiştim ki!

Adsız dedi ki...

deneme amaçlı yazıyorum paylaşım hep zor olmuştur benim için belki bu sayfa bana da iyi gelir hangi şarkıda ağlıyorsun?

MaVi AdA dedi ki...

cem karaca "çok yorgunum kaptan"