12 Nisan 2007 Perşembe

İÇİM HÜZÜN! BAHAR GELİR Mİ?

İçim dolu. Duygularım ,düşüncelerim , hayallerim, hayal kırıklıklarım, özlemlerim, planlarım, anılarım, yenilerim, bende olup da bana ait olmayanlarım, karar veremediklerim, dur diyemediklerim, gelmeyenlerim, gidemediklerim, beklediklerim,(umutsuzca) aradıklarım, bulamadıklarım, kaçmak istediklerim, yapmak istediklerim , yapamadıklarım, yıkmak istediklerim, doğrularım ,yanlışlarım, hatalarım,umutlarım, umutsuzluklarım... Hepsi içimde. Dilegetirmek istediklerim... İçimde ,içim dolu ,biliyorum. Söylesem , söyleyebilsem çok şey söyleyeceğim. Hayaletler gibi birbirlerinin içinden geçiyorlar, tutamıyorum, göremiyorum, tanımlayamıyorum, ayıramıyorum.Uçuşan belirsizlikler... Kelimelere dökmek istediğimde cisimleşemiyorlar, dökemiyorum onları bir kalıba. İçim boş ,bomboş gibi geliyor sonra. Gerisi ,hüzün.
Belki burda yakalayabilirim onları.Belki...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben inanıyorum yakalayacaksın.Bu bile rahatlatmadı mı?